danirma's FotoPage

By: irmaliah mohd ramli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 24-Aug-2008 15:37 Email | Share | | Bookmark
asif tak sihat

hari ni asif kena berak2 & muntah2......ibu pun ambik emergency leave...
x tau aper sebabnya...agaknya terkezut kot kena botak hahaha




Saturday, 23-Aug-2008 12:55 Email | Share | | Bookmark
new look

hari ni ibu dgn abah...try bawak asif pi gunting rambut kat kedai...
entah kena angin maner....asif ok je x ngamok....
jd ibu&abah...teruskan plan kami nk botakkan rambut dia ..kira no 2 lah
coz dah x tau dah nk wat camner dgn rambut dia...lembut sgt...
mana tau lepas ni naik lebat...hahaha
dengan tenang nya tukang gunting tu mesin rambut dia...
dah siap gunting...tanya je naper dgn rambut adik?...
dia jawab 'ambot adik ilang,abang ambik'...hahaha






Sunday, 17-Aug-2008 15:43 Email | Share | | Bookmark
tilam meja



Wednesday, 13-Aug-2008 07:46 Email | Share | | Bookmark
open boot....haha




Tuesday, 12-Aug-2008 12:26 Email | Share | | Bookmark
tido dalam makan

tengoklah aksi asif tido dalam makan....hahaha...
dlm tido2 pun boleh habis 1pinggan chicken wings&1pinggan mee goreng basah
naik terkezut ibu ngan abah...asif makan dah x hengngat aper dah...
memang asif ni kalo mata ngantuk,gerenti makan x hengngat...semua dia sumbat..huhuhu




[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net