danirma's FotoPage

By: irmaliah mohd ramli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Sunday, 3-Aug-2008 13:49 Email | Share | | Bookmark
on the way ke KK

achik sampai sdkn ptg semalam...ibu dgn abah ambik cutilah 2 hr nk bawak achik pi jalan ke KK&kundasang....
kami bertolak dr sdkn pagi ahad...dalam kul 8pg






***to be continue......hehe..coz pix byk sgt...xder masa nk mengadap benda alah ni huhu..tunggu yek...


Wednesday, 30-Jul-2008 15:41 Email | Share | | Bookmark
new bike&new umbrella







hari ni ibu&abah buat surprise lah kekonon dekat asif...dah lama nk belikan asif basikal...
abah asyik busy jek&sambil kita org survey harga dlu...rasanya cam mahal jek basikal kat sini...huhu...tp xperlah...demi nk kasi ngamok asif yg tahap melampau sekarang...mana tau dapat basikal ni terus ilang mengamoknya tu...haha senang sikit hati ibu...asif gud boy kan...!!!ni ibu beli time lunch,kuar jap berdating 2org dgn abah jek...2bradik ni kat taska...jd tu yg boleh surprise...ibu saja je pilih yg sama warna dgn kakak sbb takut nti kakak dia jeles....sbb adik ader basikal...takut dia pun nk basikal baru...kbetulan lak kat kedai tu ader payung dora...jd ibu tarik skali...bolehlah sejukkan ati kakak dia..
sampai umah...bagi basikal tu...tp huhu...x nmpk pun asif ni terkezut...dia rilek je...terus naik basikal tu...xderlah excited sgt...kakak pun ok lah coz dpt gak payung...sblm tu bunyi gak ayat cam jeles....dia bg tau abah dia yg basikal dia dh byk rosak....haha
tuptuptup.....baper minit lepas asif duk usaha nk blajar kayuh...dia nk payung lak...rebut dgn kakak dia...ibu kasiklah payung buwuk haha....mujur asif ambik je...apalah asif ni...ibu&abah bukan main ingat kakak yg jeles dgn adik...tp terbalik lak...
lepas main2 tu susah gaklah nk ajk asif masuk umah...org tengah busy cari formula nk kayuh laju camner,,hehe...kalo ikutkan sblm ni mmg asif dh pandai naik basikal tp dia kayuh 180 darjah je..separuh2 tak cam kiter tu kira kayuh 360 darjah...
pas2 mlm abah pi main badminton...ibu nk sidai baju...dia ikut kuar sama...
apalagi sambung kayuh basikal dialah...siap ngamok x nak masuk umah...mlm tu jugak dia dh pandai kayuh sepenuhnya 360 darjah...tu yg kemaruk sakan...haha...


Thursday, 24-Jul-2008 15:33 Email | Share | | Bookmark
durian...oh...durian...



hari ni dapat gak aku ilang kan kempunan ku pada duyan...
mana enggak tahan dong...org2 smjg asyik kol ckp duyan byk giler lat sana
dah naik jemu dah dowang makan....tp aku lum sentuh2 lagi....
kbetulan minggu ni kementerian pertanian ada buat pameran dlm ilp tu
masa kat ofis td adalah ofismate ibu bg tau yang ader jual duyan...
ibu apalagi cepat2lah kol abah suh beli....abah pulak suh ibu pi beli sendiri coz ofis ibu lagi dekat berbanding ofis abah...ibu malas& + mana larat nk angkat (haha konon nk beli byk)
pas2 ofismate ibu bg tau balik yg sbnrnya x jual...dorang bg mkn free aje kat c2..
huhu..dah naik frust dah ibu....
sib baik gak bleh gak dpt 1bj yg kecik ni wat lepas kempunan.abah mintak dgn org pameran tu....kononnya abah nk wat surpriselah ...tp x jadi gak...camner nk nyorok dh semerbak kete tu bau duyan...w/pun 1bj je.cukuplah untuk ibu&wani lepas kan gian coz kami ni antu duyan...padahal ibu tgh batuk2 sampai x der suara...tp xperlah konon2 wat ubat hahaha...yg kelakarnya tgk2 asif ni langsung x minat.geli lak dia tgk duyan tu..
langsung x nak rasa...mcm2 memek muka dia tgk kita org makan hahaha...




Sunday, 20-Jul-2008 15:27 Email | Share | | Bookmark
asif wat lawak....

malam ni abah cakap dia nk masak pengat ubi...
masa abah tengah potong2 ubi,ibu tengah solat kat atas...
jadi si asif ni tengoklah abah dia duk memotong ubi ni...
tetiba asif cakap..." bah....bin"...sambil tunjuk kat ubi tu...
hahaha...rupanya dia tunjuk ubi tu cam rupa 'bin'
bahaya tul asif ni...mmg pasan sgt kalo benda yg bentuk cam ni...
abah yg tengah duk memotong pun x terpasan lak....
abah aper lagi...dia suruh asif posing macam2....
huhuhu...18sx tul




Saturday, 19-Jul-2008 15:21 Email | Share | | Bookmark
sepetang di ILP..hahaha...

hari minggu ni kami menghilang kan boring dengan menikmati keindahan ILP...
hahaha...
sebenarnya dah x tau nak gi mana.....kebetulan pi tempah baju cik chik kat dlm ilp tu jd saja lah kami singgah kat tepi tasik ILP ni..saja2....
check it outtttttttttttttttttt






[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net